zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Kadencja 2014 - 2018
Rada Gminy Białośliwie
VIII Sesja w dniu 27 listopada 2024, godz. 15:00
w Urzędzie Gminy w Białośliwiu, ul. Ks. Kordeckiego 1, sala nr 18
Posiedzenia
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Białośliwie
Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia.
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu VII sesji.
5.
Powołanie sekretarza obrad.
6.
Wystąpienie zaproszonych gości.
7.
Uchwała w sprawie zmiany budżetu gminy na 2024 r.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu na rok 2024 (1,59MB)
8.
Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Białośliwie na lata 2024-2030.
Projekt uchwały w sprawie zmiany WPF na lata 2024-2030 (3,63MB)
9.
Uchwała w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na 2025 rok.
Projekt uchwały w sprawie obniżenia ceny skupu żyta do celów wymiaru podatku rolnego na 2025 rok (0,34MB)
10.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym z dotychczasowymi najemcami kolejnych umów najmu lokalu użytkowego obejmującego część nieruchomości lokalowej położonej w Białośliwiu w budynku przy ul. Księdza Kordeckiego nr 3.
Projekt uchwały przedłużenie najmu Ks. Kordeckiego 3 PIELĘGNIARKI (0,34MB)
11.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym z dotychczasowym najemcą kolejnej umowy najmu lokalu użytkowego obejmującego część nieruchomości lokalowej położonej w Białośliwiu w budynku przy ul. Księdza Kordeckiego nr 3.
Projekt uchwały przedłużenie najmu Ks. Kordeckiego 3 APTEKA (0,34MB)
12.
Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umów najmu lokalu użytkowego obejmującego część nieruchomości lokalowej położonej w Białośliwiu w budynku przy ul. Księdza Kordeckiego nr 3.
Projekt uchwały najem bezprzetargowy - Pielęgniarki, dodatkowe pomieszczenie (0,34MB)
13.
Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym, w tym z wykonania uchwał Rady.
14.
Informacja Przewodniczącego i radnych o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
15.
Odpowiedź na interpelacje i wnioski zgłaszane przez radnych.
16.
Wolne głosy i informacje.
17.
Zakończenie obrad.